0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Verzenden en retourneren

- Afhalen

- Verzending en bezorging

- Uw order traceren

- Retouren

Afhalen


U wilt het betreffende artikel afhalen in Utrecht ? Dit is geen probleem.

Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan contact met ons op te nemen per E-mail of telefoon.

Afhaaladres:

Monitorbeugelexpert.nl
Zonnebaan 25
3542 EB Utrecht

Telefoonnummer:
036-8487320

E-mail:
info@monitorbeugelexpert.nl

 

Verzending en Bezorging

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis
Voor het verzenden van pakketten maakt monitorbeugelexpert.nl gebruik van UPS en Post.nl. Zij hebben een uitgebreide ervaring op het gebied van pakketafhandeling. Binnen Nederland is verzenden gratis vanaf € 50,-. Anders € 4,95
Pakketten worden op werkdagen overdag aangeboden. Kies een bezorg adres waar daadwerkelijk iemand aanwezig is (dat kan ook het adres van uw werk of een familielid zijn). U kunt uw bestelling ook laten bezorgen op een afhaalpunt van UPS of Post.nl zodat u uw pakket kunt afhalen wanneer het u uitkomt.
 
 
Moment van bezorging
 
Het tijdstip waarop UPS uw bestelling komt afleveren is niet exact te bepalen. Pakketten worden over het algemeen van 8.00u tot 17.30u bij u bezorgd door UPS. Post.nl geeft een afleverindicatie wanneer u uw pakket traceert.

Wanneer u niet aanwezig bent op het afleveradres:

Wanneer u bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent ontvangt u een bericht van de chauffeur met een 'Niet- thuis-code' erop. Met deze code kunt u - dezelfde dag vóór 22.00 uur - op UPS een keuze voor de tweede bezorg poging maken.U heeft daarvoor nodig uw track & trace nummer en uw postcode.

 

Uw order traceren

Tijdens de verwerking van uw order ontvangt u e-mail van ons met daarin een Trackingcode. Op de sites van UPS en Post.nl kunt u met deze code zien wanneer uw bestelling geleverd wordt..
Alle pakketten worden voorzien van een trackingnummer. Tijdens het verwerkingsproces bij UPSen Post.nl wordt deze barcode verschillende malen gescand, zodat u via de trackingcode kunt bekijken waar uw pakket zich bevindt. 

Heeft u e-mail niet ontvangen? Neemt u gerust contact met ons op per E-mail of per telefoon.

 
Afleverschema UPS/POST.NL

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis
Monitorbeugelexpert.nl biedt u één van de beste bezorgservices op internet. Paketten kunnen bezorgd worden met UPS of Post.nl. Bestelt u op werkdagen voor 17.00 uur met, iDEAL, Creditcard, Paypal, dan hebt u uw bestelling de volgende werkdag in huis. Dit is het geval bij 95% van de zendingen, maar is dus niet voor 100% gegarandeerd


UPS

Besteld
 
1e bezorging
 
2e bezorging
 
Maandag voor 17.00u Dinsdag Woensdag
Dinsdag voor 17.00u Woensdag Donderdag
Woensdag voor 17.00u Donderdag Vrijdag
Donderdag voor 17.00u Vrijdag Maandag
Vrijdag voor 17.00u Maandag Dinsdag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag


Post.nl

Besteld 1e bezorging 2e bezorging
Maandag voor 17.00u Dinsdag Woensdag
Dinsdag voor 17.00u Woensdag Donderdag
Woensdag voor 17.00u Donderdag Vrijdag
Donderdag voor 17.00u Vrijdag Zaterdag
Vrijdag voor 17.00u Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag



Beschadigde pakketten:

Accepteer geen beschadigde pakketten, maar geef die meteen retour aan de bezorger.Een beschadigd pakket wordt in dit geval kosteloos retour gezonden aan Monitorbeugelexpert.nl.Wij zorgen dan zo snel als mogelijk voor een nieuwe zending.

Retouren

Voorwaarden

 

  • Het retourneren van een product dient binnen 14 dagen na ontvangst te gebeuren
  • Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten nog in de originele verpakking te zitten
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten en verpakkingen onbeschadigd te zijn
  • Geretourneerde de producten mogen niet bevestigd of gemonteerd zijn geweest
  • Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de meegeleverde zakjes met bevestigingsmaterialen ongeopend te zijn
  • Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding. Deze is altijd 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
  • Indien u een reden van retour opgeeft, vermeldt dit dan duidelijk op het retour formulier
  • Voeg de (kopie) factuur bij de retourzending en streep niet geretourneerde producten door. Of vermeld het factuurnummer met de geretourneerd artikelen.

Verzendkosten van retourzendingen zijn altijd voor rekening van de klant, tenzij er sprake is van een productiefout of indien u niet het product ontvangen heeft wat u besteld heeft. Retourneren van artikelen kan alleen als de artikelen onbeschadigd, kompleet en indien mogelijk in de originele verpakking zijn verpakt.

  1. Volledige terugbetaling bij retournering. De consument heeft recht op volledige terugbetaling van alle kosten die hij heeft gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat hij ook de bezorgkosten of andere bijkomende kosten die hij heeft betaald terug moet krijgen als hij de bestelling in zijn geheel annuleert.
  2. Recht op annulering/ retourneren. Het recht om de aankoop te annuleren mag niet worden beperkt- om andere redenen dan de wettelijke. Ook artikelen in de uitverkoop mag de consument terugsturen.
  3. Retour- en crediteringstermijn. De consument heeft na de dag van ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering moet hij de aankoop binnen 14 dagen terugsturen. De webwinkel moet het bedrag binnen 14 dagen na het bericht van de annulering terugbetalen.
  4. Terugbetalen met zelfde betaalmiddel. De webwinkel mag alleen terugbetalen met een tegoedbon als de consument hiermee heeft ingestemd of zelf met een tegoedbon heeft betaald. Dit geldt ook voor online aankopen in de uitverkoop.
 
 
Download hier het retourformulier
 

Klachten


Klachtenprocedure:

Wat doet monitorbeugelexpert.nl met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van monitorbeugelexpert.nl, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u over de afhandeling een klacht indienen. Enkele voorbeelden van klachten:

* U bent ontevreden over een door uw aangeschaft artikel.
* U vindt dat u onheus bejegend bent.
* U vindt dat uw klacht niet goed behandeld is.
* U bent het niet eens met onze eerdere beslissing en u heeft aanvullende argumenten.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht per e-mail insturen naar:

info@monitorbeugelexpert.nl
T.a.v. Afdeling Klantenservice

U kunt uw klacht schriftelijk insturen naar:

monitorbeugelexpert.nl
T.a.v. de afdeling Klantenservice
Latijnzeil 11
1319 EN Almere

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

Voorkom vertraging

Er kan vertraging optreden in de verwerking van klachten als er geen duidelijke klant gegevens worden aangeleverd.

Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak?

Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 14 dagen verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een brief van het hoofd van de afdeling Customer Care.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.

Uiterlijk drie maanden nadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.



Retouradres:

Artikelen kunt u retour sturen naar het volgende adres:

monitorbeugelexpert.nl.
T.a.v. Klantenservice
Zonnebaan 25
3542 EB Utrecht

Tel: +31 (0)36–8487320

Email: info@monitorbeugelexpert.nl

Aydo Webhops scores a 9.2/10 out of 5227 reviews at The Feedbackcompany
Web Analytics
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »